Будућност је почела
ЛАКО И БРЗО

„Снепчет” је друштвена мрежа коју воле млади, будући да се све поруке и фотографије бришу „саме од себе” за десетак секунди, а и зато што не желе да деле исту мрежу („Фејсбук”) с родитељимаНикада лакше и никада брже у историји човечанства. Потреба за оним што се данас назива друштвеним мрежама наметала се сама по себи. Тако су настали: Facebook, Twitter, YouTube, Linkedln, Google+, Instagram, да поменемо само најпознатије. У последње време, посебно међу припадницима млађе генерације, вртоглаво расте омиљеност „Снепчета” (Snapchat).
ва друштвена мрежа настала је 2011. године као семинарски рад Евана Спигла и Реџија Брауна, студената дизајна на универзитету Стенфорд. Убрзо им се придружио и Роберт Боби Марфи који је, за разлику од њих двојице, био програмер. Намера им је била да направе апликацију за размену фотографија које не би трајно остале на интернету, већ би се после десетак секунди саме избрисале! Међутим, на представљању, колеге студенти махом су лоше реаговали на такву замисао. То је највероватније био разлог због којег је Браун убрзо напустио сараднике. Испоставило се да му је то била највећа грешка у животу...
Snapchat је званично почео с радом у јулу 2011. године (из дневне собе оца Евана Спигла), додуше тада још увек под именом Пицабоо, и то као апликација за уређаје са iOS оперативним системом. Крајем новембра следеће године лансирана је и андроид верзија, а занимљиво је да је до тада путем Снепчета већ размењено више од милијарду фотографија!
Иначе, ова друштвена мрежа, барем за сада, највећи број корисника има у САД: према последњим подацима, негде око 50 милиона. Они дневно размене више од 350 милиона фотографија и видео-клипова, с тим да је просек њихових година – 18 . Поређења ради, просечан корисник Фејсбука има више од 40 година.
Аутор:
M. O. - Пријавите се или се региструјте да бисте слали коментаре



















